Wednesday, December 21, 2011

LELAKI TERHEBAT !

DEDIKASI KHAS UNTUK BSA-BICARA SAMA AWAN
TEMAN BARU DI ALAM MAYA.

Indah, sungguh indah segala kata-katanya. Pernah satu ketika, bila aku 'jatuh', aku baca semua tulisannya, aku tersedar dari lamunan. Puitis, itu gambaran yang bisa aku ungkapkan. Bila baca karyanya, seolah-olah aku di awangan, asyikkkk dengan dunia aku yang 'satu'. Hilang segala beban yang memundak di atas kepala. Kalau orang lain hiburan mereka mendengar lagu atau membaca majalah, blog BSA ini adalah hiburan aku. Hiburan untuk aku jadi manusia yang cekal, manusia yang tabah. Hiburan untuk aku 'motivasi' diri aku saat aku dicemuh. Jujur, jujur aku katakan BSA banyak mengajar aku erti hidup yang sebenar. Bagaikan ketagih, setiap hari pasti aku menjengah tulisan-tulisannya untuk aku terus segar meniti hari yang mencabar ini. Dan setiap hari aku berdoa, agar aku dipertemukan berjumpa secara realiti dengan 'lelaki hebat' ini, untuk berkongsi rasa, berkongsi suka duka dunia. berkongsi minat yang sama. InsyaAllah.

psst: BSA, saya tak tahu nama kamu. saya panggil kamu abang lah ya..hihihi salam perkenalan, kembali, harap kita dapat ketemu di alam realiti, kamu idola saya . kamu hebat ! terima kasih kerna menerangi hari saya ! kamu hebat .

No comments:

Post a Comment