Thursday, January 19, 2012

senyum dan berfikir

aku rasa aku takkan pernah jadi orang yang sabar kalau kau terus terima cinta aku. kerna dengan menunggu cinta kau bertahun-tahun buat aku kuat untuk jadi yang setia.

orang kata aku gila?
ya. aku gila kerana cinta kau. cinta yang aku anggap berharga. gila kerana kau orang yang begitu telus.

bertahun-tahun aku padam hati aku untuk orang dan setia dengan kau, andai kata kau memang bukan untuk aku, tak mengapa, itu hati kau, perasaan kau, mana mungkin aku bisa memaksa bukan?

tak apa, aku tetap cintakan kau dari jauh kerana cinta kau buat aku jadi ;orang'. orang yang bisa kendiri. andai ada orang lain hadir dalam hidup aku, pasti aku bahagiakan dia seperti kau membahagiakan aku.

saat aku berlari jauh kerana ditolak dunia, kau datang bawakan secangkir harapan, kau buka hati aku untuk disayangi namun kau biarkan dengan persoalan. tak apa. aku masih senyum. *ujian 


No comments:

Post a Comment