Tuesday, January 10, 2012

TERUJA !

Ini update yang pertama pada tahun 2012. Pembukaan tahun yang sangat sibuk dan mencabar. Permulaan tahun yang benar-benar menguji tahap kesabaran dan keimanan aku. tapi Alhamdulillah, permulaan tahun ini juga ternyata beri kegembiraan pada aku. 

Pada penghujung bulan disember 2011 aku hanya menghantar dua sinopsis telemovie ke sebuah produksi tv dan alhamdulillah dapat maklum balas yang menggalakkan. dan awal tahun ini aku dipertanggungjawabkan untuk menulis 5 buah cerita lagi. Alhamdulillah. syukur ya Allah. tak sia-sia aku menunggu. walaupun hanya propose cerita dan belum tentu diterbitkan ke stesen tv, ini sudah gembira bagi aku. Akhirnya karya aku dapat pemerhatian. dan aku berharap agar karya-karya aku dapat diterbitkan ke stesen tv.

sekarang aku sibuk siapkan dateline untuk ketujuh-tujuh cerita yang diamanahkan. doakan aku kawan-kawan.

TELEMOVIE
AKU INGIN TERBANG--skrip/idea asal -AZREEN SAID
SYURGA BUKAN DI TELAPAK KAKIKU-skrip/idea asal-AZREEN SAID
AIRMATA RAMADHAN-skrip/idea asal-AZREEN SAID
TAKDIR SI PENDOSA-skrip/idea asal-AZREEN SAID
HIJAB SAA'DAH-skrip/idea asal-AZREEN SAID
TAMBANG KE AKHIRAT-idea asal.QUIARA PRO.skrip-AZREEN SAID
AKU BERDOSA-idea asal QUIARA PRO. skrip-AZREEN SAID

No comments:

Post a Comment